Hatay'ın Dörtyol ilçesinde 38 yıl boyunca eğitim camiasına hizmet eden Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı ve Başöğretmen Yaşar Faik Akkoyun, öğrencilerinin alkışları arasında emekliye ayrıldı. Duygu dolu veda programında öğrencilerinden helallik isteyen Akkoyun'un sözleri salondakileri duygulandırdı.

Bolu'da 1 ilçede okullar tatil edildi
Bolu'da 1 ilçede okullar tatil edildi
İçeriği Görüntüle

Eğitim hayatı boyunca binlerce öğrencinin yetişmesine katkı sağlayan 61 yaşındaki Yaşar Faik Akkoyun için görev yaptığı okulda veda programı düzenlendi. Meslektaşları ve öğrencilerinin katıldığı programda, yıllarını eğitime adayan Başöğretmen Akkoyun alkışlarla uğurlandı.

Konuşmasında öğrencilerine seslenen Akkoyun, meslek hayatının en değerli kazanımının yetiştirdiği öğrenciler olduğunu belirterek, "Siz karnelerinizi almış olacaksınız, ben de sevgilerinizi almış olacağım. Bu ayın sonu itibarıyla emekli oluyorum. İçinizde dersine girdiğim öğrencilerimiz var. İyi ve kötü günlerimiz oldu. Hepinize sağlık, mutluluk ve başarı diliyorum. Benim sizde hakkım varsa helal olsun, sizler de hakkınızı helal edin." ifadelerini kullandı.

20260627Aw734854 4

Meslek hayatı boyunca binlerce öğrenciyi mezun ettiğini söyleyen Akkoyun, emeklilik sonrasında da öğrencilerinin yanında olmaya devam edeceğini belirterek, "Yıllar önce mezun ettiğimiz öğrencilerimizle hâlâ görüşüyoruz. Sizler de benim için çok kıymetlisiniz. Bundan sonra da her zaman destekçiniz olmaya hazırım." dedi.

Öğrenciler ve öğretmenler, uzun yıllar eğitime emek veren Başöğretmen Yaşar Faik Akkoyun'u ayakta alkışlayarak uğurlarken, okulda duygu dolu anlar yaşandı. 38 yıllık meslek hayatını geride bırakan deneyimli eğitimci, geride binlerce öğrenci ve unutulmayacak hatıralar bırakarak eğitim camiasına veda etti.